Dagen -

Hallå !!
Herrejesus vad kallt det är ! :o Men jag gillar faktiskt vintern, det är mysigt !
Iallafall, dagen har vart hel go faktiskt :D
Vi gjorde lussekatter på hemkunskapen, jag och Elin fick åtta bullar var, haha.
Hade redovisningsgrej på engelskan, det gick väl okej :) Sista lektionen va gympa, där hade vi piptest.
Jobbigt ! Sprang på vg, så de var iaf bättre än förra året :)

När jag kom hem skynda jag mig i stallet, och fixade där. Pappa kom och hjälpte mig lite oxo :)
Sabina va bättre idag, får hoppas det fortsätter åt det hållet !
Sen åkte vi till ridskolan, jag fick rida Jason :) Han är ny så jag hade aldrig ridit han förut.
Mysig häst ! :)
Nu ska jag sova, godnatt !

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0