Hejhej !

Hejhej på er !
Jag är helt slut ! Lillasyran har fått en för tidig julklapp, ett Wii, så nu har jag stått och boxat framför tvn..
Riktigt jobbígt kan jag säga ! x)

aja,  har dåliga nyheter också, Sabina är inte bättre :'(
Blir väl veterinären till måndan.
Skadade / sjuka hästar är nog en av de värsta sakerna som finns !
Så nu verkar det inte som de blir någon julshow för henne, men det viktigaste är ju iallafall att hon blir frisk !



Finaste ponnyn i hela världen ! ♥

Var ju även elevens val idag, det va riktigt kul, jag red en av de nya hästarna, en liten ponny med myyyycket spring i benen ! :)
Nu i helgen väntar träning, luciaridning och mer träning :D Måste även hinna med lite läxor oxo..:(

Hejdå ! // Matilda

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du , innan jul ska jag komma hem till dig iaf :D :D

För på jul får jag ett wiiiiiiii :D (a) <3333

2010-12-11 @ 18:00:01
Postat av: Matilda

Gör det :D

Va bra, det är as kul ju :D <3333

2010-12-11 @ 21:41:48
URL: http://heeest.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hihi , va bra :D <3333

2010-12-11 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0