Lite om mig :)

Hej, jag tänkte skriva lite om mig själv och mina hästar :)

Jag heter Matilda, och jag har alltid tyckt om hästar. Jag började rida på ett ridlekis här i närheten.
Sen har det rullat på, har gått på lite olika ridskolor men sen några år tillbaka går jag på ridskolan i Sunne.
Jag har två egna hästar. Urris (Sörbys Uranus)  har jag ägt i snart 6 år. Han är en tioårig shetlandsvalack. Urris är busig, men
han har hjärtat på rätt ställe, och jag har haft mycket roligt med han.

Under sommaren har jag lånat en ponny. Hon heter Sabina och är ett sexårig korsningsto. I slutet av sommarn bestämde vi oss för att köpa henne :D
Sabina stod tidigare på ridskola, men trivdes inte där, hon pallade inte livet som ridskolehäst helt enkelt.
Hon är en underbar ponny, snäll, men har en egen vilja. Dessutom är hon jätte söt !



Min Prinsessa ♥Ì





Urris och min lillasyster :)


Hoppas ni fick lite hum om vem jag är ;)
Är det nåt mer ni vill veta, fråga :)


// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0