Lördag !

Åh va skönt med helg !
Idag har jag vart i stallet hela dagen  :) Först fodra + utsläpp hemma, sen åka till ridskolan där det va kadrilj träning. Det gick riktigt bra idag. Sen hem tiill mina hästar :) Fixa sjuk hagen, mocka, sopa, göra iordning mat, ge lunch och fixa.  Kan ju fortfarande inte rida Sabina :( Men hon var inte varm idag :)

OCH VET NI VAD JAG SKA GÖRA IKVÄLL  ?? :O
Det är luciafest i gamla skolan ( västerrottna ) och gissa vem som ska vara tomte ?!
JO JAG ! Haha, gud va pinsamt, men mamma mutade mig med ridstövlar, då kunde jag ju inte säga nej ! Haha, jag hoppas jag inte börjar skratta iaf x)

Nu måste jag nog göra lite so, sen blir det stallet :D

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0