Matteprov och julshowsträning..

Hej igen !
Har precis gett upp med matten, och imorrn har vi prov :S
Menmen, ja kan berätta lite om helgen :)

Fredag: Skola, tre lekioner, sen till ridskolan där vi har ridning på elevens val :D Jag red Franz, en liten seg ponni. Varje gång de närmar sig jullov får Franz lite spel.. hehe, men de gick bra iaf :)
Sen åkte jag med Elin hem till henne, åsså red vi en mystur med Elins polle Jojo och gamla Jalle :)
Haha sen skulle ja rida på den lilla ponnyn som står i Elins stall.. Jag satt kvar i ca 3 minuter, sen fick han nö ryck och
for upp i luften, och jag gjorde magplask ner i snön..x) Sov hos Elin till Lördag. :)

Lördag: Vi tog tåget till Karlstad, där vi shoppade på Hööks :D
Jag köpte detta träns till Sabina:



Och det här pannbandet:



Och de här lindorna ( De vita ) :





Glömde ta med kameran till stallet och fota grejerna på Sabina, men de får bli nån annan gång :)


Idag skulle jag egentligen haft med mig Sabina till ridskolan och haft julshowsträning & dressyrträning, men hon
var svullen på ena benet imorse, så då får hon  vila idag ist :) Jag hoppas verkligen hon blir bättre ! 


Ha det bra ! // Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0