Nervööös..

Hej på er !

Jag har haft väldigt fullt upp, + att bloggen har krånglat att komma in på, så jag skyller den kassa upptaderingen på det ;)

Och nu har jag blivit redigt nervös !
Imorrn blir det ridskolan hela dagen, med genrep, fixning av grejer m.m. :)

Klockan 5 börjar julshowen, kom och titta vetja ! :D

Imorse julpynta jag och Ellen i stallet , mysigt !
Sen var jag på us-möte inför imorrn, och sen åt vi julbord , gött vare !
Så nu sitter jag här och är pröppmätt ! :)
Ska snart dra till stallet igen, och ikväll måste jag kolla igenom alla grejer för imorrn.

Här kommer nåra bilder på min förra ponny Gullviva (Gullan)  :













Saknar både Gullan och sommarn när jag ser dessa bilder :')

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0