Om mig ;)

Hejhopp, nu tänkte jag skriva lite om mig & min polle :)

Jag heter Elin, och hästar har alltid varit en stor del av mitt liv.
När jag var liten började det med att jag började på ett ridlekis och sen efter nått år utan ridning började jag rida ibland hos min granne, Jalle som ponnyn heter var min första ponny som jag red "privat".
Efter ett tag bestämde jag mig för att börja på en ridskola och där rider jag fortfarande 2 ggr i veckan :)

Min första häst köpte jag för ungefär ett år sedan, efter mycket tjat ;)
Jojo som han heter är ett varmblod på 14 år, han är snäll & pigg men gillar att bestämma, ibland för mycket :)
När han kom till mig hade dom förra ägarna mest hoppat & ridit i skogen, men nu är det mycket dressyr som gäller.


Jojo min ögonsten ♥

Jag har Jojo inhyrd i min grannes stall där det finns två ponnyer, Jalle & Frosting :)
Jalle är en conemara på 30 år som är pigg & glad.
Frosting är en shettis, busig kan man säga att han är ;)
Kommer nog slänga in en bild på dom nån gång också.

Det var allt från mig just nu, gör kanske ett inlägg senare idag om jag hinner (:

// Elin

Kommentarer
Postat av: Älsa

Hej , Har Jojo blivit startat i trav någon gång ? :)<3

2010-12-06 @ 10:20:46
Postat av: Elin

Hej Älsa, nej Jojo har aldrig varit startad i trav bara tränad :)

2010-12-06 @ 21:39:16
URL: http://heeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0