Sista skoldagen avklarad !

Guu va skönt ! Imorrn är det bara avslutning + få betyg sen slutar vi :D
Under lovet ska jag försöka upptadera mer, och inte bara " Det här har jag gjort idag " inlägg. Ska även försöka fixa heather, ska försöka få Amanda att hjälpa mig :)

Jag har nyss kommit hem från stallet :) Sabina och Pralin blev skodda idag, och för Sabina var det en ny hovslagare. Men tydligen hade h'n inte vågat tagit  bakhovarna ? :s Öhh..
Men sulor fram har hon nu iaf :) Det är -23° grader ute :o Nu när det är så kallt måste jag verkligen hissa Sabinas täcke



Så här ser det ut. Tjockt och rejält är det, älskar att det går upp lite över halsen, fast det synns inte så bra på bilden.

Nu ska jag dricka lite glögg igen x)
Hejdå ! // Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0