Sjuk..

Jag har gått och fått en förkyldning :( 
Dålig upptadering vare här oxo..  Är ju så mycket nu innan jul, ska faktiskt bli skönt att ta det lugnt efter  jul.
Iaf, jag kan ju berätta om idag :)
Både igår och idag var jag hemma från skolan.  Idag var vi till tandläkarn i k-stad  en sväng i morse. Gick väl bra, men nu har jag ont i munnen ! Var även inne på färjestad rid & trav för att kolla på  ridstövlar, men jag fann inga som passa bra :( Eller jo, ett par. men dom va jättefula !

Jag blev kär i dessa !!



Men dom var för stora i vaden :'(

Veterinären sa att jag skulle skritta Sabina :)
Så idag red jag på ridbanan och körde lite lösgörande, skänkelvikningar, öppnor, länga och korta stegen. 
Jag kan säga att hon var överallt idag ! Hade fullt sjå med att hålla i henne, haha ! Skänkelvikningarna flöt på bra i alla fall :) Busponni ♥

Just de, tog lite bilder på getterna oxo ! Sabina och Urris är ju inte helt ensamna, Sommarrosen och Betty Bä bor ju i samma stall :) Riktigt roliga är dom, fast lite läskiga ibland faktiskt, speciellt Sommarrosen..
Men korten tar ja nån annan gång :)

Inorrn äre ridskola oxo ! :)
Har ju inte tränat på ett tag p.g.a Sabinas ben. Men när det blir helt bra då blir det träningar igen !
Antagligen blir det Dressyrträning en gång iveckan, som förut, men förhoppningsvis ska vi även börja hoppträna :D

Nej, nu ska jag gå och duscha, ni får en bild på söta Urris :)




Gonatt ! // Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0