Söndag

Äntligen är det lite varmare ute idag, här är det bara -7 :)
Har verkligen lust att hoppa idag, synd att det inte står ett ridhus här ute på gräsmattan.

Jag lovade ju ett inlägg med lite bilder igår, men gissa vad?
Jo direkt jag kom till stallet så dog kameran, typiskt min otur! ;)
Igår blev det en lång tur med pållen, och han var på sitt bästa "dressyr humör" och det händer inte ofta !
Så jag red lite på en äng, tränade mest övargångar från trav till skritt och tvärt om :)
Han kändes jätte mjuk & fin, duktiga pållen :)

Jag är verkligen på shopping humör nu när jag har fått en del pengar, några schabrak skulle inte vara fel!
Vilken färg tycker ni skulle passa bäst på Jojo?:)
Kom gärna med förslag!


Min sötnos ♥


//Elin

Kommentarer
Postat av: Erica

vitt,ljusblått,mörklblått,rött,äppelgrönt,begie,ljusgult är fint ;)

2010-12-26 @ 17:30:26
URL: http://horsegeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0