Trött och mätt

Hej !
Känns som om jag har ätit heela dagen :s Fast de har jag väl gjort oxo.. Haha

Idag har jag vart hos mormor och morfar, med kusin och kusinbarn :)
Det enda vi gjorde va väl typ att äta.. + att vi höll på och tända eld på huset, Ellens servett tog eld..
Jag fick mig pengar och en aladinn ask :) Gott !
Imorse fick jag en borste, strumpor, en halsduk och pengar. De va ju egentligen meningen att jag inte skulle få några julkappar av mamma & pappa iår , eftersom jag fått både Sabina, sadel, grejer, transport och massa träningar det här året, men lite fick jag ändå :D
Älskar verkligen känslan innan man får öppna paketen !

Imorrn kommer hela tjocka släkten på pappas sida hit. Då blir det mera mat ! Ska även försöka få med mig ellen till stallet te möran så vi kan ta lite kort :)

Här får ni lite bilder från stallet förut :) Dåliga bilder , menmen..

'
Ellen och Pralin


 
Ellen & Urris


Haha , Usch ! :$



Sot eller vad ? :o

Nej, nu ska jag se Svensson Svenssons jul :D

// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0