Dagen

Har inge speciellt att skriva om, så ja kan ju skriva lite om dagen då ;)
Börja med att åka och släppa ut hästarna, sen börja jag städa. Tog bra mycke tid, men de va väldigt gött att få ut allt gammalt! Smörjde träns och sadeln ordentligt. Sen åkte vi till grannen och åt, maaassa god mat ;D
Ja, sen red jag då, och gjorde sen iordning och tvättade alla grejer och putsa av träns och sadeln, tog in hästarna och allt som hör till de. Ja, och nu sitter jag här..

Imorrn ska jag duscha Sabina och antagligen Urris om det blir fint väder, så jag hoppas på det.

Och vetni?? Ridbanan har torkat upp nu! :D Pappa var snäll och harva den med fyrhjulingen oxo :)

 

Och ni kanske undrar vart Elin tatt vägen? Hon har gått o blivit ishockey nörd, så det är därför ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0