.

Hej! Förlåt så himla mycket för att ja inte har skrivit nånting här, men dels har internet krånglat, och dels så har jag inte haft tid. Men jag tycker vi säger så, att frånochmed nu så skriver jag när jag har tid och lust. Annars blir det inge roligt ju!

Idag ska jag rida Sabina i paddocken, tänkte ha lite cavaletti och kanske nån studs.
Hade Cherie på elevensval ridningen, vi red ut och hon skötte sig kanon!

Annars tror jag inte de har hänt nåt speciellt?
Skulle klippa mig förut, men då hade det blivit en dubbelbokning, så det var bara att åka hem igen -.- Typiiskt, mitt hår som är så slitet och gul/grönt nu så det skulle verkligen behövas..

Nu ska jag gå till stallet, hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0