?

Här står bloggen & är helt tom, finns varken lust eller tid att orka.
Men jag ska verkligen försöka börja blogga oftare, jag vill men hinner tyvärr inte alla gånger..

Idag blev det uteritt på elevensval, hade racer'n Linette
Hon skötte sig priima, det var skönt att få slappa lite eftersom jag var & är så trött efter veckan.
Nog med tjat, jag & Erika red även Jalle en tur.
Red halva vägen var, så den som inte red gick/sprang, pust.

Vi pratade även med dom på Atg och vi ska longera Jojo nu under helgen, sen blir det återbesök antagligen!
Får hoppas polle håller sig frisk, så jag kan börja rida han snart
Då ska ni få en bildbomb från första skritt turen, med nya linder & schabrak å allt.



Snygga gamlingen får stå för bilden, Jalle.



// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0