Gått och blivit hockeynörd?!

Njaaa, hockeynörd är väll liite väl överdrivet Matilda? eller?
Ja här har det varit rätt dåligt med update ser jag, har verkligen inte haft lust eller tid att blogga.
Men ska försöka skärpa mig, hehe.

Jojjs mår bra & är superduper pigg, som vanligt.
Ska fortsätta gå med han den här veckan & till helgen ska jag testa att longera han & se om han haltar eller ej.

Idag blir det att fixa i stallet, bli med och GÅ när Erika rider Jalle måste få bättre kondition...
Sen även gå med Jojo en liten bit, gick lite längre med han igår så idag blir det en kort tur.

Ska även ta lite bilder när E rider Jalle hade jag tänk, får väll se om kameran funkar
Igår vårstädade vi i stallet, det behövdes verkligen.
Så nu är det jätte fint & fräscht, och all utrustning ska putsas ordentligt idag.

Nej nu ska jag fixa lite läxor & sen dra & möta upp E vid stallet, bilder kommer ikväll!



Jalle & Frosting ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0