Goder morgon!

Idag fick jag lite sovmorgon för pappa tog ut hästarna, rätt skönt!
Så nu sitter jag här & slappar, idag bli det promenad med Jojo & så ska jag & syrran rida Jalle.
Idag kommer det även upp en massa bilder på Jojo, & när vi rider Jalle
Så håll utkik på bloggen idag, så ni inte missar något hehe.

Vi har ju även praktik denna vecka, mån-ons ska jag vara hos en veterinär & de två sista dagarna ska jag va i ett stall.
Under veckan ska jag även lägga på Jojs sadeln bara för att han ska få ha "något på ryggen" när jag går med han innan jag börjar rida.
Så då får ni se bilder på det nya schabraket & de nya lindorna in action, mums!




Ni får även en bild från dagen jag fick hem Jojo, sötis han är!





I somras, har tyvärr inga ridbilder att jämföra med, synd!
Vill ha tillbaks sommarpälsen, så mkt snyggare!



Mer update efter jag har gått med Jojs & ridit Jalle, bered er på en bildbomb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0