Gomorron

Hejehej, hade sovmorron idag så  jag lyckades sova till 9! Himla gött faktiskt..
Idag blir en spännande dag, för idag ska Sabina longeras!  Hehe, hon är lite speciell att longera, då hon tror att hon ska springa, springa & springa.. Första gången gjorde jag misstaget att ha med en piska.. Jaja, förhoppningsvis så går de bra :) Men innan det ska jag ner till Sunne och klippa mig. Ska också försöka få nån att skjutsa mig till lantmännen, för jag behöver en ryktsten. 
 
Hörs senare, här får ni en bild på mina söta!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis! Du vann header-tävlingen. Lägg upp bilder, text & färg du vill ha med så fixar jag det. Gör du inte detta inom 3 dagar går headern vidare. :) Grattis!

2011-04-29 @ 18:27:22
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0