Maskeradhoppning

Den 7 maj är det klubb maskerad hoppning på ridskolan!
Har tänkt att va med, älskar att klä ut mig! :D
Är lite osäker på vilka klasser det blir, eftersom Sabina inte har hoppat så mycket under igångsättningen. Men tänkte skriva upp mig på sönda, så har lite tid kvar oh bestämma mig. Vi ska iallfall var hårdrockare! Hihi, har tänkt att på Sabina blir det dom svarta läderskydden, silvriga bootsen, svarta shabraket med silvrig kant, och ska försöka få tag i silverspray så jag kan måla en stjärna på baken! :D Kanske en snusnäsduk i pannbandet vore snyggt? Hihi.. Ska blinka lite åt mamma så jag får låna hennes skinn jacka. Sen skulle de va snyggt med svarta skinnvantar med nitar på knogarna.. Fast de vet jag inte hur jag ska få tag på..
Hoppas på att Elin också blir med! :D

Jaja, nu vet den som bryr sig ;)

Nu ska jag gå ut och kolla om det är blött på jala (åker för er tröga), om det inte är det så tänkte jag rida där senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0