Sabina 1/4

Mamma var superduper snäll och skjudsade ner oss till ridskolan och hjälpte mig! Red i tältet, och var själv där, rätt skönt. Värmde upp , där var hon ganska spänd. Det låter ju lite där inne, åsså har hon inte vart där på länge. Gjorde många skritt-trav övergångar, tills hon lyssnade bra. Sen tog jag galoppen då, la ut två bommar som jag fick in 5 språng imellan. Försökte korta så hon fick in 6, och länga så hon fick in 4. Det gick helt okej. Sen ställde vi upp två hinder, och då blev Sabina glaaad! Hoppade ju lite i onsdas, men då var det 3-4 språng på typ 50-60 cm så jag tänkte att det va lika bra att passa på när vi hade tältet för oss själva. Började lågt, och hon hoppade mig ur sadeln varje gång i början..! Haha, lite övertaggad var hon, och jag var seg. Men sen höjde vi, och då gick det mycke bättre, Hoppade inte så himla mycket, eftersom vi ska på träning imorrn. Men i slutet låg ena hindret på drygt en meter, och det tar hon som ingenting. Skulle va himla roligt att se nån duktig hoppryttare rida henne!

Så jag är nöjd, och är rätt säker på att Sabina också är nöjd!
Mamma tog filmade och tog nåt kort,  men det var med mobilen så det blev ju som det blev.. Men ska försöka lägga upp en film snutt, om jag kan ;)

Oj, mycket text det blev, men här kommer iallafall två bilder innan ridningen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0