Sabina 15/4

Åh, idag var hon superduperfin! :D

Skrittade ut först, sen in på ridbanan där jag kände på traven. Sen travade jag över några cavaletti bommar tills det gick bra. Sen ställde jag upp en studs med tre hinder. Började med små hinder tills det flöt på bra. Höjde lite sen, superfin var hon. Hon var inte sådär superhet som hon kan bli ibland, utan lugn och bjöd som sjutton!
Sen hoppade vi 5½:an nåra gånger. Höjde till ca 1 meter, och det gick super det också. Bara jag som inte kan rida då men.. Iaf, så gött dom sprången när allt bara stämmer! Bäst är hon :)

Imorron har jag och Elin stalljour.. Får gå upp tidigt, sen klockan 9 så är det hoppning ( istället för den gången det var inställt ). Blir troligtvis sista gången jag hoppar Cherie då, så då jävlar skare gå bra!
Sen tror jag att Amanda ska knäppa lite kort på mig och Sabina, och sen ska vi tillbaks till ridskolan och ta in alla hästar på eftermeddan.
Fullt upp alltså!



Världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0