Sabina 2/4

Träning i ridhuset idag. Sabina är så himla otroligt bäst!!!
Okej nu ska jag va lite seriös då.
Började med serpentiner, volter och lite sånt i trav. Gick bra när jag gjorde som jag skulle, behöver verkligen nån på backen som tjatar på mig! Sen galoppen sitter hon lite fast i yttersidan, och då lutar jag mig gärna innåt, framåt, och då blir det inge bra. Men när jag gör rätt så gör Sabina rätt. Med mer träning och mer muskler så blir detta bra :D
Sen när vi travade av så fick jag såndär känsla så man aldrig vill sluta..höhö.

Har inga bilder idag heller. Men hon hade iallafall det röda catago shabraket och lindorna ;)

Imorrn ska jag gå ut och gå en lång promenad med henne hade jag tänkt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0