Sabina 4/4

Så, nu funkar det att lägga upp bilder! :D

Red på ridbanan idag (igår), var ganska blött men det gick.
Tänkte att jag bara skulle rida ett enkelt pass utan att krångla till det, och det gick helt okej :) Bara kände så hon var mjuk i sidorna och gjorde många framdelsvändningar. Men sen nu, när jag kollar på filmerna och tänker efter, så ser jag ändå att jag fuskar! Jag skulle behöva nån som står och tjatar på mig 24/7!

Märks att hon brunstar kan ja säga.. Skulle fatta höger galopp, och i fattningen vill hon gärna räta ut sig så jag hållde henne kvar lite, och då blev hon inte speciellt glad.. Haha, Ellen filma lite, så jag tror det kom med på filmen. 

Förutom det tyckte jag galoppen gick okej, här kommer nåra bilder :)









Bilderna nedan är printade ur film








Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0