Skärtorsag

Godmorron! Har nyss gjort iordning mig och ska gå till bussen strax :)
Sorry för att jag inte skrev nåt igårkväll, men satt med ett svenska arbete som ska va inne idag till kvart i 11.. Men nu är den iaf färdig, och jag är nöjd :) 
Idag är sista skoldan innan love!!! Herreguuuud va gött! Efter skolan går jag till ridskolan och hjälper till med shettisarna, sen blir det påskparad! Massa shettisar och små ryttare ska vara utklädda och gå parad genom Sunne.
Så kommer hem senare än vanligt. Sen ska jag rida Sabina, tror det får bli skogen. Blir det väldigt sent får det bli tömkörning ist.

Igår blev det dressyr på ridbanan, och det gick inge vidare. Blev irriterad på slutet, och då blev hon het och allt blev pannkaka. Jaja, i början var hon rätt fin, vi får ta nya tag :)

Nu måste jag gå om jag ska hinna, vi hörs antagligen ikväll!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0