Skydd

Har ganska länge tänk införskaffa ett par svarta benskydd till Sabina, är ju inte så snyggt att ha bruna benskydd till ett svart shabrak kanske. Men det har vart så mycke annat som är mer nödvändigt, så det har helt enkelt fått vänta. Men så kollade jag runt lite på Horze hemsida, och fann dessa;



Kostade 320 kr just nu. Tycker de va riktigt snygga!

Men hööks har ju även dom här;



Som kostar 299 för ett set. Har ju dom i brunt, så jag vet vilken storlek jag ska ha och att passformen är bra. Men det känns ju lite tråkigt att köpa samma, bara annorlunda färg..

Hmm, lite svårt att bestämma mig har jag, men jag kanske får vänta till nästa barnbidrag kommer ;)

Men om nån vet hur kvaliten och passformen är på skydden från horze så blir jag jätteglad om ni skriver om hur dom är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0