Sorry..

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat nåt alls! Men har inte haft tid. Igår på träningen fick jag jobba tills jag blev högröd i ansiktet! Haha, det är det som är så bra med att rida själv för instruktör, man kan inte fuska 1 sekund.. Men jobbigt skare va!

Idag tömkörde jag Sabina, gick bra :) Travade över lite cavalettibommar.
Sen hoppade jag ju Cherie idag. Hon hade fått bytt bett till pessoa, och det tycker jag hon gick bra på. På framridningen var hon faktiskt riktigt fin. Själva hoppningen gick också bra, fast jag gjorde fel flera gånger. Men överlag är jag nöjd! Vi hoppade brutna linjer och lite annat.

Såhär har jag tänkt Sabinas schema för den här veckan:

Måndag: Tömkörning
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Dressyr i paddocken
Torsdag: Promenad
Fredag: Dressyr, markarbete?
Lördag: Uteritt
Söndag: Dressyrträning

Är inte säkert på att det blir exakt så men vi får väl de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0