Back on track

Hej! Är tillbaka igen nu, har vart lite skönt att slippa tänka på bloggen när det vart så mycke annat, men nu är jag sugen igen! SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR skönt med helg nu! Nästa vecka är det prao hela veckan, och då ska jag vara med mamma på måndag, och sen på ridskolan i torsby ons-fre. Kommer bli roligt!



Sabina har gått som vanligt under veckan, och skött sig bra. Tog nåra skutt i onsdas, det var uppskattat kan ja säga! Haha, hon hoppade mig ur sadeln de första gångerna..

Juste, hade ju även elevens val ridning idag. Vi hade markarbete, och jag red Cherie. Hon var jätte lugn och fin när vi skrittade och travade fram, jag kunde lätta utan att hon for iväg, och jag kunde ändra på traven om jag ville det. Men sen gjorde vi en övning med bommar, och då red jag som en ko.. Men hon skötte sig ändå, och byte faktiskt över bommarna.
Hade martingalen för första gången, och det gick bra med den.

Ska iväg och fixa stallet, och sen rida mitt hjärta. Funderar på vart jag ska ta vägen bara.. Försöker blinka lite åt mamma för att hon ska skjutsa oss till ridhuset ikväll. Eller i ridhuset är det väl lektioner, men tältet är väl förhoppningsvis ledigt. Men vi får se, det går sådär med övertalningen.

Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0