Löördag

Nu har jag nyss kommi hem från ridskolan! Gick bra med alla pållarna.
Hoppade då klockan 9, och det gick faktiskt riktigt bra! :D Sån himla skillnad på henne mot i början, då gick det knappt att styra henne.. Vi travhoppade i början på ett räcke, sen en kombination med ett språng imellan, sen en oxer med galoppbommar framför. Sista språnget på oxern kom vi helt perfekt på, och allt stämde :D En gång på kombinationen så kom vi jättevinglit in, vilket gjorde att vi kom helt fel på andra hindret som var en oxer. Men ändå så hoppade hon, sen fick vi med oss hindret med stöd oh allt men..
Hon har faktiskt aldrig vägrat, hur fel hon än kommer. Fina, galna ponny! 

På måndag så följer Sabina med :D Ska bli skit kul att se vad hon säger när det är sex andra häster med.. Men det går nog bra. Har ju tänkt att "satsa" mest pådressyren med Sabina, men jag tror och hoppas det blir nån hopptävling nån gång ändå, bara för att det är så roligt. Sen kan hon ju hoppa jättebra också, bara jag som verkligen inte kan..
Ska bli lite tråkigt att sluta hoppa Cherie nu, när det har gått så bra. Men blir ännu roligare med Sabina.  

Nu ska jag till stallet, Amanda kommer nog och tar kort, som säkert kommer upp här sen :)



Titta vad jag fann! Ett gammalt kort när Elin tar ett litet skutt med Sabina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0