Dagens ridning

Nu har jag nyss ätit mat efter jag kommit från stallet.
Har vart där hela eftermiddan :)

Sabina: Var väääldigt pigg idag, tror hon fick vårkänslor av det fina vädret! Iallafall så gjorde jag mycket övergångar, halter m.m , för att få henne att lyssna. Till slut så gick det bättre. Hon är så rolig Sabina, hon är verkligen framåt ute i skogen, och går fram överallt! Haha, styr man mot en snöplogskant så möljer hon igenom, hur stor den än är..! 

Pralin: Var också superpigg, speciellt påvägen hem. Stel var han också, och påvägen hem skulle han takta hela tiden, så jag fick göra halter hela tiden, vilket han inte tyckte om. Pigg och glad var han iallafall, de märks inte direkt att han är gammal.



Bild från idag

Som jag skrev förut så hämtade vi hö idag, skönt att ha det gjort!




Höbalarna vi hämtade idag. Vad använder ni för hö? Och vad tycker ni är bäst?

Imorrn är det, som jag skrivit förut, frikufsdag. Vi ska rida två pass på dagen, sen ska jag hem ta hand om hästarna, sen tillbaka till ridskolan och hoppa Cherie ! Mamma var snäll och sa att hon kunde hämta mig på ridskolan, så jag kommer hem tidigare, och hinner med hästarna. Hoppas jag hinner rida en sväng också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0