Dagens ridning

Sabina: Uteritt med Pralin :) Var nog bra för både mig och Sabina att få komma ut i skogen.
Härligt väder, härlig häst, kan det bättre bli?
Red en ganska ordentlig tur, med flera galopper.
Men hon är som hon är Sabina, när jag skrittade på långa tyglar samtidigt som jag spände sadelgjorden så går hon plötsligt rätt in i skogen xD Vet inte varför, men hon var väldigt bestämd på att hon skulle in i skogen.
Haha, stollponny ♥

Cherie: I början gick det inte speciellt bra, hon var väldigt pigg, och jag okoncentrerad.
Vi hoppade en bana med nåra räcken och en oxer, och sista gången kändes det riktigt bra, då hoppade vi även lite större, och hon är så söt, hon hoppar som ett litet troll! Min ridning är jag dock inte nöjd med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0