Dagens Ridning

Ojojoj, vad trött jag är! Har vart i stallet hela eftermiddan/kvällen, mockat, sopat, fixat mat, bärt hö, vatten, tagit in dom och ridit båda två.
Sabina red jag lite som igår, med lång framskrittning i skogen, och sen red jag på ridbanan. Vi gjorde många övergångar och framdelsvändningar. Jag försökte va noga med hörnpasseringarna, och det gick riktigt fint tillslut :)

Pralin red jag också på ridbanan. Vi gjorde skänkelvikningar, framdelsvändningar, bakdelsvändningar, öppnor och slutor. Han kan ju så himla mycket, så det är riktigt roligt att rida honom!

Iaf så är jag nöjd med båda! Nu ska jag duscha, sen packa och sen lägga mig i min älskade säng och läsa engelska tills jag somnar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0