Dagens Ridpass

Har nyss kommit hem från stallet nu :)
Är ensam hemma ikväll, vilket är rätt gött. Men nu till ridningen !
Började med att gå med henne en sväng i skogen, sen gick vi till ridbanan.
Red lite mer krävande idag, och hon var verkligen superfin !
Red mycket volter, skänkelvikningar och övergångar.
I galoppen var hon lite stel och "hoppig", men i högervarvet var det mycket bättre.
Nöjd är jag iallafall :)

Nästa vecka åker grannen utomlands. Jag har haft det lite lyxigt, för hon tar ut hästarna på vardags mornarna.
Men nästa vecka , och tills på torsdan om två veckor så blir det bara jag som sköter om hästarna.
Kommer bli fullt upp, med tre hästar som ska in och ut, ha mat, mockas åt, och två som jag ska rida.
Men det är kul att få rida Pralin oxo !

Nu ska jag träna lite på no provet vi har imorrn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0