Frisco Kid

Tänkte skriva lite om min förra medryttar häst, Frisco Kid

Jag red Frisco i ungefär 1/2 år, jag hade mycket roligt med det lilla busfröet!
Det var mest uteritt som gällde, men jag tränade även lite dressyr & hoppade några enstaka gånger.
Han är ett varmblod som är 12 år, väldigt pigg & framåt när man rider ut ;)

Saknar den lille busen, har tyvärr inte åkt & hälsat på han sen jag sluta sköta om han :(
Slutade rida han eftersom vi köpte Jojo, men skulle gärna hälsa på han nån gång.









Kommentarer
Postat av: warnmark -Presspass på GHS 2010 & 2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Tack för din anmälan till tävlingen och lycka till! =)

2011-02-17 @ 11:55:12
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0