Gomorron

Hej! Jag vaknade tidigt, så jag tänkte skriva lite sålänge. Idag blir det somsagt mässan. Hade gääärna
kollat på showen en dag till, menmen. Antagligen är det sjukt mycke folk i mässhallen, men det är bara att armbåga sig fram ;)
Igår köpte jag bl a catago lindor + shabrak, flecetäcke och ridhjälm. Hann få med mig mer saker också, men bild på det kommer antagligen ikväll när jag kommer hem.

Haha, vi har en egen trappuppgång till vårat rum faktiskt! Dock har det sprungit folk ut och in där under natten, vilket hördes väl..

Nej nu vaknar nog snart de andra, då blir det frukost!

Oh just de ja, jag vann en borste i Libresse montern igår! Mamma skrev nån slogan, och senare när jag och Elin gick förbi där, så stod mitt namn på tavlan. Haha, en rosa borste är väl inget att skryta med, men det är ju alltid nåt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0