Presentation - Matilda

Jag tänkte skriva lite om mig själv och mina hästar, för er nya läsare som kanske är nyfikna!

Jag heter då Matilda, och är fjorton (femton till sommarn) år.
Jag har två egna ponnyer. Urris (Sörbys Uranus) är en shetlandsponny, med glimten i ögat.
Har haft honom länge nu, och han ganska...speciell kan man säga! Men himla rolig är han!
Sabina är en korsningsponny med mycket new forest i sig. Hon är sju år i år.
Innan stod hon på ridskolan här i Sunne. Men hon trivdes inte riktigt med att vara ridskolehäst, och därför fick hon i somras komma hem till mig :) Sabina är känslig, envis men en underbar ponny!
Hoppar bra, och mer än gärna.

Hur är jag då? Usch, tycker verkligen det är jättesvårt att skriva om mig själv.. Men jag är väl en glad, ganska lugn tjej. Jag började på ridlekis när jag var fyra, slutade och började igen när jag var sju. Efter det har jag ridit på olika ridskolor, tills jag började på ridskolan i Sunne, där jag har ridit ett bra tag nu. Jag tycker om både hoppning och dressyr, men det har blivit mest dressyr, och jag hoppas på att kunna börja lite smått såsmåningom.
Jag har även en lillasyster som rider, och det har blivit att hon har fått ta över Urris.
Mina ponnyer står hos min granne, där även Pralin står.
Ja, det tror jag väl va det viktigaste om mig, här kommer lite bilder :)

¨

Sabina ♥









Syster och Urris :)



Jag och Gullan, min förra ponny :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0