Torsdag

Ojojoj, här vare dålig uppdaering ja...
Menmen, är fullt upp nu för både mig och Elin.
Jaja, jag har nyss kommit hem från skolan.  Och idag var faktiskt sista skoldagen innan lovet!! :D
Har rätt mycke läxor under lovet, men skitsamma, jag hinner med det oxo.
Ikväll blir det att lägga sig tidigt så jag orkar upp till möran. Vi plockar upp Elin på vägen, och sen åker vi de ca 3-4 timmarna till Götebooorg! Förhoppningsvis (snälla, snälla pappa !) så får datorn följa med i bilen, och då kan ni vänta er en massa inlägg! Nu ska jag gå till stallet, vi hörs senare :)



Titta vilken söt bild Amanda tog på Urris!



Kommentarer
Postat av: Carro

SV; Då blire en länk senare ikväll!

2011-02-24 @ 16:52:50
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0