Tyglar

Tänkte skriva lite om vad jag tycker om olika tyglar osv.
Tycker egentligen inte det spelar så stor roll vad tyglarna har för märke eller hur mycket dom kostar.
Bara dom är välskötta så ! Menmen , här kommer lite om vad jag tycker om olika sorter.



Vävribbtygel

De här måste nästan vara de vanligaste va ?
Iaf så har jag sett väldigt många som har sånna.
Jag har sånna till Sabina , fast jag använder dom aldrig. Tycker
dom är rätt stela, men dom mjuknar väl efter ett tag. 
Helt okej tycker jag dom är iallafall !



Flätade tyglar

Dom här tycker jag faktiskt riktigt mycket om !
Dock är det väl inte de vackraste tyglarna men..





Gummivävtygel

De här gillar jag ! Jättebra grepp, helt klart mina favoriter.
Har ett par i brunt och ett i svart, men gillar mest de bruna, de som jag la upp
här för ett tag sen.



Gummityglar

Dessa gillar inte jag. Tycker som är alldeles för tjocka, så de blir jobbigt.
Dock finns det väl såklart undantag !



Släta lädertyglar

De här tycker jag är rätt bra. Men bara om dom är mjuka och ordentligt putsade,
annars ger de inge bra grepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0