Dagens ridpass + melodifestivalen

Hej! :)
Shiiiet va trött jag är.. Åkte till mina hästar direkt efter ridskolan, mockade, fixade mat och vatten.
Ridbanan var full av is, så det fick bli skogen istället. Red upp till "vändplanen" och dressyrade lite där.
Gick väl sådär, hon var lite spänd för det var en helikopter som dundra och lät. Men sen gick det bättre :)
Klättrade lite också. 

Hah, och klant-Urris lyckades på nåt vis ha sönder trästolpe till staketet.. Jaja, vi får fixa det till möran. 
Från och med imorrn har jag ansvaret för alla hästar och getterna :) Så imorrn jag får gå upp tidigt och ta ut dom, fodra och mocka åt dom. Klockan tio ska vi hämta hö. Det blir hårdpressat hö nu, vilket jag tycker är rätt gött.
Sen tänkte jag rida Sabina och Pralin, och sen måste jag träna so..  Så jag tror nog inte jag får nåra problem med att hålla mig sysselsätt iallafall ;) Men det är så himla skönt när man kan vara i stallet hela dagarna!

Förresten, jag har suttit och kollat på melodifestivalen ett tag nu, och är det nån mer än jag som tycker det är bara skit nuförtiden ?? Ikväll var det ju bara Brolle som var okej, enligt mig iallafall!



Sabina häsar gokväll !


Kommentarer
Postat av: sandra

söt ponnymule :D

2011-02-12 @ 22:26:38
URL: http://helgesandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0