Grejer!

Här kommer bilder på allt jag har köpt på EuroHorse!



Haha, detta täcket köpte jag på börjes för 149 eller nåt, och sen när jag kom hem upptäckte jag att det var från HV polo..:)






Detta schabrak och catago bootsen tänkte jag skulle va fint tsm, med det silvriga kantbandet.





Börjes!



Haha..;)



Granngården, för typ 40 kr!



Från Lyckå ridsport, 150 kr eller nåt kosta de :)



Catago Schabrak + lindor, det tror jag blir fint till Sabina! Dock är de lite mörkare i verkligheten.



Ser ut att vara svart, men det är marinblått!



Syns kanske inte, men det är mässingfärgat!



Haha, den lilla rosa bosten jag vann ;)



Jacka, tack mamma!



Ridhjälm från MyOne tror jag :)



Bandageunderlägg, från börjes.



Fleecelindor, också börjes.


Jaa, de blev lite grejer.. Men är väldigt nöjd med allt, och roligt var de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0