Dagen

Hej igen ! :)
Idag blev det en tur i skogen, haha lite läskigt faktiskt när det är så mörkt.. Försökte sjunga lite för att skrämma bort " vilddjuren " , och för att lugna ner mig.. haha ! Problemet var då att jag inte kom på nåt att sjunga, de enda var ' hej tomtegubbar slår i glasen ', och ' bä bä vita lam '.. Men det funka det också ! ;)

Imorrn är det elevens val, där jag o Elin självklart har ridning. Ska bli roligt ! Sen åker vi till Elin och mockar oh fixar i hennes stall, sen hem till mig och rida :) Sen blir det nog nån bra film och godis :D
På lördag fm. är det hoppträning , kul !

Blir mest tråkiga inlägg och sånt nu , men jag ska skärpa mig under helgen !
Ni får en bild på mig och Gulligullan  ! :)



Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0