Glaaad !

Jag är glaaaad !
Varför ? För imorrn jag ska börja träna träna hoppning för Jarle :D
Wiihoo, ska bli sååååå skönt att komma igång att träna igen ! Självklart kan jag ju inte rida Sabina nu innan hon är ordentligt igång, så jag ska rida en ganska ny liten ponny på ridskolan, Cherie :)
Red henne en gång nån vecka innan jul, och jag gillade henne. Hon har väldigt mycket spring i benen, men riktig mysig !
Och sen blir det Sabina som får hoppa, och då kommer hon bli lika glad som jag ! :D

Red Sabina på ridbanan förut, och jag är riktigt nöjd ! Hon var mycket lugnare idag, och lyssnade mycket bättre. Kände lite på skänkelvikningarna och lite öppna. De va rätt mycke blötsnö på banan, så därför red jag inte så länge. 
Ellen var med och tog lite bilder, och dom kommer nog senare ikväll :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0