Hemma !

Så , nu har jag nyss kommit hem :)
Var ju först på hoppträning, sen hann jag även med att fira mitt lilla kusinbarn som fyllde 1.
Men nu till ridningen ! Vi hoppa studs på böjt spår, lite galoppbommar, och en liten oxer.
Cherie var som vanligt väldigt pigg, men hon lyssnade mycket bättre !
Sen är hon lite svårsväng och så men hon är ju lite bäbis ;)
Studsarna gick mycket bättre än förra gången, och hon verka tycka det va kul !
Galoppbommarna gick sådär. Jag kanske försöker rita i paint sen, hur vi red ?
Är riktigt nöjd iallafall ! Nu ska jag gå till stallet och rida ut i det fina vädret. Ska även fixa stallet, och sen ikväll så ska jag bort. Fullt upp !
Men här får ni iallafall en bild på lilla Cherie ! :)

'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0