Ridtur

Heej, här sitter jag och ser på americans funnies home videos, åh gud va kul de är !
Som jag skrev förut så red jag ju ut förut. Lika kul som vanligt att rida ut på Sabina, hon är glad hela tiden, och nýfiken på allt ! Men en riktig tuffing är hon, nästan inte rädd för nåt, och går fram överallt.
Tog faktiskt några galoppsprång också ! Jätteroligt , och det tyckte hon också..:)





Haha , mamma följde med , och hon tog Urris med sig ;)
Sen ville hon leka lite cool, och sätte sig upp på Urris.. Haha, han sprang iväg och mamma for rätt ner i en snöhög. Jag skratta så jag höll på att ramla av hästen..!

Juste, dom ljusblåa skydden jag fann passade Sabina !

Sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0