Hoppning

Gommoron ! Blev så sent igår, så därför hann jag aldrig skriva..
Blä vad trött jag är, har inte sovit så värst många timmar faktiskt..:s
Jaja, nu till hoppningen igår ! Cherie var som vanligt super pigg, men jag tycker hon var lite lugnare, hon brukar inte kunna skritta ordentligt när man värmer upp, men det kunde hon igår. Eller ja, nästan iaf ;)
Vi hoppade en liten bana med studs, jag har försökt visa i paint.. :



Det blåa är trav, och det röda galopp. Volten i galopp var igentligen inte riktigt så som på bilden, men jag är inte så bra på paint..
Sen gjorde vi denna banan :



Väldigt rörigt blev de nu.. Men man börjar i trav över trav bommarna, och slutar efter hindret i hörnet till vänster. Fast jag fick hoppa lite annorlunda med Cherie, hon hade troligtvis aldrig hoppat studs, så det va ju lite svårt för henne. Men hon försöker iallafall :)

Nej nu måste jag skynda mig om jag ska hinna med bussen ! Vi hörs när jag kommit hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0