Arg..

Hej !
Idag red jag ut :) Red till en väg som man måste rida ca två km på vägen för att komma till, och Sabina var ganska stirrig. Varje bil vi mötte framifrån blev hon rädd för, och kasta sig bakåt.
Blev så himla arg en gång , det kom en bil och Sabina blev rädd och kasta sig bakåt långt innan bilen körde förbi. Vetni vad förar'n gjorde ?! Han ställde sig på gasen och drog förbi ! :@ Ujj, sånt tål jag inte..
Vet faktiskt inte vad som hände med Sabina, hon brukar va stencool, bryr sig inte om varken bilar, traktorer eller lastbilar. Men kan ha vart att hon kände lukten av nåt, gissar på älg. Eller för att det va mycke skotrar som körde runt. Men hon lugna ner sig påväg hem iallafall :)



Hon är så fin min lilla skrutt ! ♥

Snart så ska vi börja träna " på riktigt " igen efter igångsättningen ! :D
Såå kul ! Sen ska hon även få följa med på hoppträningarna också, det blir kul :)


Jag sitter hos mina grannar och har nyss ätit , tacos idag igen..
Men internetet är super segt här, så det tar år att ladda upp bilder.
Men ni kan väl låtsas att det står Matilda här under ? Bra, ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: E

Fin häst! Är det din egen? :)

2011-01-29 @ 21:56:32
URL: http://equuspuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0