Yippie !

Fatta äntligen hur man sätter in headern ! Så nu hoppas jag att bloggen ser lite bättre ut ;)

Aja, dagen har vart slapp, och vetni ? :D Jag satt på Sabina idag ! Nu tänker jag rida henne och gå med henne om vartannat , så hoppas jag att igångsättningen går som den ska :)
Underbart att sitta på henne var det iallafall ! ♥

Amanda har nyss åkt härifrån. Vi upptäckte att jag är en väääldig dålig förlorare när det gäller Wii spelet.. Haha..
Hon möljde mig i snön också :(

Ni får typ "dagens outfit", eller vad man ska säga..:



( Det är efter den lilla ridturen , därför hon är så snöig )

Sadel - Crown Classic
Träns - Hööks
Schabrak - Bordrocks ( Tror jag..)
Lindor - Börjes ?
Boots - Hööks
Ridtäcke - ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0