New horse in the town

Haha, typiskt mig!
Har inte haft någon häst att rida på väldigt läänge, och idag har jag fått TVÅ 'erbjudande' att rida hästar..
Så imorgon anländer det ett nytt projekt, ett sto vid namn Kate!
Vet nästan ingenting om henne, har ridit henne en gång för länge sen.
Imorgon kommer hon hit, ska inte ''provrida'' eller någonting bara pang på.
Men ska kanske rida den andra hästen också, en gammal bekant häst. Men vi får se vad jag hinner med, men skulle gärna rida F igen några gånger i veckan, bebis ♥ Alltså inget bestämt med han, än.

Kommer inte riktigt ihåg hur hon är att rida, minns bara att jag tyckte hon var trevlig
Hon har ingen bra kondition just nu, men det kommer vi ändra på!
Det ska bli riktigt kul, kommer få ha henne HELA sommarn eftersom ägaren inte har tid med henne.
Så imorgon kommer ni få bilder på damen, spännande va?

Har inte sätt upp mina 'mål' med henne än, då jag inte vet vad hon kan o inte.
Enda saken jag kommer ihåg är att hon hade rätt svårt för höger galopp. (tror det var höger iaf?)
Så det kanske blir vårat första mål, vi får helt enkelt se

Annars mår pollisarna bara bra, de verkar storm trivas med att gå ute.
Hoppas bara Jojo o Kate går bra ihop, eftersom de ska gå på bete hela sommarn.

Idag har jag hjälpt till på framridningen på en liten klubbhoppning på SRF, kul faktiskt!
Det blev ett långt inlägg det här, segt?




Nu ska jag fixa lite inför Kate's ankomst, fixa en extra hage o sånt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0