Angelo

Idag blev det att hoppa på ponnyn Angelo, eller ja först skulle jag rida Magnum men han vart det nått fel på så jag fick byta.
Det gick rätt bra, hoppade som högst ca 90-1 meter ungefär.

De var jätte skönt för vi var bara 3 stycken som kom, så vi fick hoppa x-tra mycket
Annars har jag inte gjort så mycket förutom skolan & stallet, Jojo hade givetvis rymt ur sjukhagen igår.
In till Jalle & Frosting, så dom galopperade runt & hoppa & jag vet inte allt.
Jojjisen var iallafall överlycklig över att få busa med kompisarna, även om han fortfarande har ont.

På fredag blir det att få "slutdommen" om hur det blir med J, vi får hoppas att dom tror att han blir bra, annars.
Nej nu ska jag träna lite spanska, suck....
Ni får i allafall en bild på lilla Angelo, söt som socker lilla hårbollen




Bild lånad ifrån SunneRFs hemsida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0