Dagens Ridning

Tänkte ju rida ut idag, men när jag såg att det hade torkat lite på ridbanan så red jag där istället. När jag skulle ta ut Sabina så lyckades Pralin ta sig ut och levde rövare ett tag innan jag fick tag på han.. Då hade Sabina rejäl damp och sprang som en galning.

Red ett kort men ganska intensivt pass. Började med att skritta fram inne i skogen där hon fick lyfta ordentligt på benen. Sen började jag med lite skänkelvikningar, och sen joggade jag igång henne. Hon var lite seg på att ta skänkeln i början, men det blev bättre fort. Hon var riktigt fin i traven :)
Sen tog jag galoppen, där hon var fin i högervarvet men lite stel i vänster. Men det sista blev det en riktigt härlig vänstergalopp, där jag tycker hon bärde upp sig bra :)

Haha, lite osammanhängande text, men jag är svintrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0