Dagens Ridning + lite annat

Gokväll!
Har ni kommit ihåg att släcka alla ljus nudå? ;) Det gjorde faktiskt vi, tände en massa ljus och spelade kort istället. Har vart i stallet typ hela dan. Så himla gött att kunna vara där utan att behöva skynda sig! Red en rätt lång tur ute idag, fast det var dåligt underlag i på vägen. Vissa bitar var det jätte görigt, vissa var det blank is och på andra ställen var det stenhårt. Jaja, dom fick skritta mycket, och trava och galoppera lite.

I en nerförsbacke var det så isigt så jag satt av, hållde Sabina i manen och gled ner..x)
Jag har ett problem också! Jag vet inte om jag ska skruva ur broddarna imorrn eller låta dom sitta i.. Risken finns ju att det är isigt utanför ridhuse. Men samtidigt vill jag helst inte ha broddarna på.. Haha, vilket probem jag har va? ;) Kanske låter två broddar sitta kvar.




Snygga vi är va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0