Dålig uppdatering

Jag lever faktiskt, har bara inte haft tid att bogga.
För andra gången var vi ju ner till Atg med Jojo igår, där dom grävde ännu mer i hans hov med hopp om att dom skulle hitta hovbölden, men så blev det inte, sen blev det röntgen hittade inget där, så nu är stackarn gipsad i hoven.
Men idag verkade han faktiskt mycket bättre, haltade mycket mindre & såg suuper pigg & glad ut

Annars har jag ridit Jalle lite grann, har även ridit i bara grimma & grimskaft som Matilda tydligen också hade gjort samma dag
Vi tänker tydligen samma saker, lite läskigt ibland..

Jag känner även på mig att när jag får börja rida sjuklingen igen kommer jag nog få några rodeo turer, för han bockade när jag gick med han några meter 





Ungefär så här ser schabraket ut som jag köpte i Göteborg, fast på mitt är det inte glitter i den vita kanten 
(google bild)



BR lindor fast röda inte orange som dom på bilden, samma röda färg som på kanten på schabraket. (google bild)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0